نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

گوشی آیفون ابزار با کیفیتی هستند، اما این موضوع بدان معنا نیست که این محصولات هیچوقت دچار مشکل نشده و نیاز به تعمیر پیدا نمی‌کنند. برخی از مشکلات در آیفون های اپل بسیار رایج هستند و هر روز کاربران زیادی با آن ها مواجه می‌شوند. هر یک از این مشکلات راه حل و روش تعمیر خاصی دارند که اگر در مورد آن ها اطلاعات خوبی داشته باشید، خیلی راحت تر می‌توانید راه حل مشکل و تعمیر آیفون خود را بیابید.

مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی آیفون

مشکلات گوشی‌های موبایل آیفون به دو دسته مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی می‌شوند. اغلب مشکلات نرم افزاری گوشی‌های ایفون مانند، وصل نشدن به وای فای، آنتن دهی ضعیف، قفل شدن گوشی و بیشتر از مشکلات سخت افزاری بوده و رفع آنها نیز زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. اما مشکلاتی چون خراب شدن باتری، ال سی دی، اسپیکر، دوربین و ریشه در مشکلات سخت افزاری دارند و رفع آنها نیازمند مهارت یک تکنسین تعمیر گوشی، است. البته گاهی مشکلات نرم افزاری نیز دارای پیچیدگی‌های خاصی هستند که، تنها راهکار برای رفع آنها، می‌تواند تماس با یک کارشناس با تجربه باشد.

 خاموش شدن خودکار گوشی آیفون

خیلی از کاربران با مشکل خاموش شدن خودکار آیفون مواجه هستند! آیفون این دسته از کاربران به صورت خودکار در بازه ها زمانی نامشخصی خاموش یا ریستارت می‌شود. در اغلب موارد این مشکل ناشی از عملکرد ضعیف باتری است، اما در برخی موارد دیگر مشکل مورد نظر می‌تواند نرم افزاری یا سخت افزاری و مرتبط با اجزای دیگر آیفون باشد که باید با عیب یابی دقیق آن را مشخص و تعمیرات آیفون را انجام داد. بنابراین اگر با مشکل خاموش شدن خودکار آیفون مواجه هستید، راه حل های زیر را امتحان کنید:

    اپلیکیشن های مشکوک به بدافزار را از روی گوشی پاک کنید

    آیفون را فکتوری ریست کنید.

اگر با انجام موارد فوق مشکل آیفون برطرف نشد، توصیه می‌کنیم تماسی با کارشناسان واحد تعمیرات آیفون مرکز تعمیرات گوشی آیفون  برقرار نمایید و سفارشی برای بررسی آیفونتان ثبت کنید. کارشناسان این مرکز  بعد از بررسی دقیق آیفون شما و پیدا کردن منشا مشکل آن را تعمیر می‌کنند.

حذف ایکلود بدون داشتن پسورد

برای حذف آیکلود بدون داشتن پسورد، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  • به تنظیمات گوشی بروید.
  • وارد قسمت iCloud شوید.
  • گزینه Find my iPhone را پیدا کرده و در حالت خاموش قرار دهید.
  • وارد قسمت آیکلود، اپ استور، آیتونز و سایر حسابهایتان شده و از آنها Sign Out کنید.
  • سپس از مسیر تنظیمات > General، اقدام به Reset گوشی کنید.

کند شدن آیفون و لگ

یکی دیگر از مشکلات رایج آیفون ها مربوط به کند شدن گوشی و لگ ها و تاخیرهای آزار دهنده می‌شود. برای رفع این مشکل چند راه حل ساده وجود دارد که البته برخی از آن ها منجر به از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در گوشی می‌شوند. برخی از بهترین راه حل های موجود به شرح زیر هستند:

https://msi-agency.blog.ir/1400/12/15/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C

  • اپلیکیشن های غیر ضروری را از گوشی آیفون حذف کنید.
  • سعی کنید تا حد امکان با حذف اطلاعات ذخیره شده در آیفون، فضای خالی موجود در حافظه آن را افزایش دهید.
  • اگر با انجام موارد فوق مشکل کند شدن آیفون و لگ های آن برطرف نشد، گوشی را فکتوری ریست کنید. فکتوری ریست یکی از بهترین روش های تعمیرات آیفون در شرایط مختلف از جمله کند شدن گوشی است.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی رایج ترین مشکلات و تعمیرات آیفون های اپل پرداختیم و راه حل های هر یک از مشکلات را هم عنوان کردیم. فراموش نکنید که برای انجام مطمئن و سریع هر تعمیر سخت افزاری می‌توانید از مرکز تعمیرات گوشی آیفون  و سرویس درخواست آنلاین تعمیرات موبایل این شرکت استفاده به عمل آورید.

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی