نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

آیا زمان آن رسیده است که ضرب‌المثل «هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست» را فراموش کنیم؟

این روزها، با بالارفتن بی‌سابقه قیمت گوشی‌های هوشمند، بازار گوشی‌های هوشمند چینی رونق خوبی پیدا کرده‌اند. اما آیا باید به قیمت پایین و امکانات بالای این گوشی‌ها اعتماد کنیم؟ اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید بد نیست به این مقاله در مجله تکنولایف نگاهی داشته باشید.

دلیل خرید گوشی های شیائومی

این روزها برند شیائومی، تبدیل به رقیبی سرسخت برای برند هوآوی میان خریداران و کاربران تلفن همراه شده است. اما آیا صرف قیمت پایین این برند چینی، دلیل محبوبیت آن میان کاربران شده است؟ دلایل کاربران و کارشناسان برای خرید گوشی‌های این برند چیست؟ آیا گوشی های شیائومی خوب و کاربردی هستند؟ در ادامه، ما به دلایل محبوبیت و کارآمدی گوشی‎‌های شیائومی اشاره کرده‌ایم.

فناوری و سخت‌افزار پیشرفته

شاید فکر کنید که چون شیائومی شرکتی چینی است، پس قطعات و تکنولوژی ساخت ضعیف و بی‌کیفیتی دارد؛ درصورتی‌که این‌طور نیست؛ کمپانی شیائومی با استفاده از متریال ساخت قدرتمند باعث شده گوشی‌های زیبا با سخت‌افزار بسیار قوی تولید کند.

همکاری روزافزون شیائومی با گوگل اندروید و شرکت‌های ساخت تراشه مانند کوالکام، همکاری با سامسونگ برای تولید نمایشگرهای AMOLED و همچنین فناوری شارژ سریع (در‌حال‌حاضر، شیائومی صاحب‌سبک در این عرصه صاحب‌سبک و پیشتار است)، باعث شده گوشی‌های شیائومی به رقیب اصلی شرکت هواوی و سامسونگ تبدیل شود. اما شاید برایتان این سؤال هم پیش بیاید که آیا واقعاً شیائومی از سامسونگ بهتر است؟ پاسخ این سؤال بستگی به سلیقه شما دارد؛ اگر هوادار پروپاقرص سامسونگ باشید، برای انتخاب‌های بعدی نیز به سامسونگ فکر کنید. اما اگر علاقه‌مند به تجربه جدید در خرید هستید، به شیائومی میدان بدهید تا خودی نشان بدهد.

راه حل عمل نکردن گزینه  Rise to wake؛ مشکلات گوشی های شیائومی

قبل از اشاره به هر موضوعی می‌بایست گفت که Rise to wake باعث می‌شود که در گوشی‌ های شیائومی زمانی که گوشی را بلند کرده و نزدیک گوش خود می‌گیریم صفحه‌نمایش روشن شود. این ویژگی کاملاً کاربردی است و قطعاً در همه دستگاه‌های اندرویدی جدید از جمله آخرین نسخه Redmi 9 هم در دسترس است. برای رفع این مشکل کافیست ابتدا بررسی کنید، آیا این قابلیت فعال هست یا خیر، برای این کار به Settings > Display  رفته سپس قابلیت Rise to wake را فعال کنید.

اگر باز هم کار نکرد مشکل احتمالاً مربوط به یک باگ نرم افزاریست و به سرعت و بعد از یک راه‌اندازی مجدد برطرف می‌شود. در صورتی که بازهم هم این مشکل را مشاهده کرده‌اید می‌توانید فریم ور یا سفت افزار گوشی (در واقع بخش کوچکی از دستورالعمل‌های نرم افزارست که سخت افزار را وادار می‌کند کار کند) را به روز رسانی کنید.

برای رفع مشکلات گوشی های شیائومی در این مورد به ترتیب زیر عمل کنید.

 USB درایو شیائومی را دانلود و روی کامپیوتر خود نصب کنید.

    فایل زیپ Xiaomi Stock Firmware را در کامپیوتر خود دانلود کنید.

    گوشی خود را به کامپیوتر متصل کرده و فایل زیپ را به گوشی خود منتقل کنید.

    به محض اینکه شما این فایل را در کارت حافظه گوشی خود سیو کردید، گوشی خود را از کامپیوتر جدا کنید.

    در این مرحله فولدر Tools را از لانچر انتخاب کرده و Update را انتخاب کنید.

    سپس روی Menu Key و Select installation file ضربه بزنید.

    در این مرحله فایل زیپ را از مموری کارت به این قسمت منتقل کنید.

    سپس روی گزینه آپدیت زده تا روند آپدیت شروع شود.

    شما می‌توانید فرآیند تکمیل آپدیت را مشاهده کنید.

    زمانی که فرآیند تکمیل شد گوشی خود را ری‌استارت کنید.

    از این مرحله می‌توانید برای دانگرید کردن گوشی خود نیز استفاده کنید با این تفاوت که در این صورت باید فایل قدیمی را دانلود کنید.

عمر کوتاه گوشی های شیائومی

معمولاً کاربران علاقه دارند که به‌محض خرید محصولات مختلف، تجربه کوتاه خود در استفاده از این محصولات را در اختیار دیگران قرار دهند. درحالی‌که ارزش مقاومت و کیفیت محصولات، مخصوصاً محصولات دیجیتال و برقی، به‌مرور و طی استفاده مداوم مشخص می‌شود.

با آنکه درصد بالایی از کاربران از گوشی‌های شیائومی ابراز رضایت کرده‌اند، با بررسی دقیق‌تر نظرات تخصصی، به این مسئله رسیده‌ایم که درصد قابل‌توجهی از مصرف‌کنندگان، پس از استفاده بیش از چند ماه از گوشی‌های شیائومی، از کار افتادن بسیاری از قسمت‌های این گوشی‌ها را گزارش کرده‌اند. دوربین، دکمه ولوم و حسگر اثر انگشت، بیشترین فراوانی را میان خرابی‌های گزارش‌شده داشته‌اند.

راه حل افزایش عمر گوشی های شیائومی

    استفاده از قاب های محافظ برای محافظت از دکمه های میزان صدا و پاور.

    استفاده صحیح از دوربین، یعنی در برنامه دوربین بیش از حد بیکار نمانیم و وقت زیادی در این برنامه تلف نکنیم.

    اگر حسگر اثرانگشت گوشی شیائومی شما فیزیکی است، سعی کنید دست خیستان را به آن نزنید و با دست روغنی یا گلی با آن کار نکنید.

    هنگام شارژ شدن با گوشی شیائومی خود کار نکنید.

در اینجا به برخی از مشکلات گوشی‌ های شیائومی و روش های عیب یابی گوشی شیائومی و رفع آن که ممکن است برای هر کاربری اتفاق بیافتد اشاره شد. در صورتی که مشکلی جدیدی را تجربه کرده‌اید می‌توانید کامنت کنید. همچنین در صورتی که کاربر گوشی های شیائومی هستید می‌توانید تجربه کار با این گوشی‌ها را با دوستان خود در میان گذارید.

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی