نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

در این قسمت می خواهیم در مورد هنگ کردن گوشی هواوی و راهکار رفع این مشکل صحبت کنیم تا با نکاتی که در این برگ نوشته در اختیار کاربران گوشی هواوی قرار می دهیم، آن ها را نسبت به شیوه درست و صحیح استفاده از گوشی های تلفن خود آشنا سازیم. لذا در ابتدای امر به علل و عوامل هنگ کردن گوشی هواوی می پردازیم تا به این عوامل آشنا شده سپس به ارائه راه حل هایی برای جلوگیری به عمل آوردن از هنگ کردن گوشی هواوی می پردازیم تا کاربران گوشی هواوی بتوانند با رعایت دقیق این مسائل از هر گونه عیب و خلل و بهم ریختگی سیستم گوشی خود و در نهایت هنگ کردن گوشی هواوی خود ایمن و مطمئن گردند.

https://msi-agency.blog.ir/1400/12/15/%D8%B9%D9%84%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%88-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D8%B1%D9%81%D8%B9-%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

دلایل هنگ کردن گوشی هواوی

گوشی هواوی به دلایل مختلفی ممکن است هنگ کند و این مشکل تمامی عملکرد دستگاه شما را تحت تأثیر قرار می دهد. به طوری که گاهی گوشی کاملاً غیر قابل استفاده می شود. دلایل هنگ کردن Huawei شامل موارد زیر است.

    مشکل داشتن کارت حافظه گوشی و یا ویروسی شدن در اثر اتصال به دستگاه های مختلف و یا دانلود فایل ویروسی

    مشکلات مربوط به رم و حافطه داخلی و پر شدن حافظه

    اتصال دائمی به اینترنت و کار کردن با شبکه های اینترنتی مختلف به صورت مداوم

    فشار بیش از به رم گوشی زمانی که شما چند برنامه را در گوشی به صورت همزمان اجرا می کنید، حافظه دستگاه قدرت خود را از دست می دهد

    نصب اپلیکیشن های مشکل دار و دانلود از سایت های نامعتبر

    مشکلات مربوط به  CPU (پردازنده ها)

حالت صرفه جویی در مصرف برق را خاموش کنید

۱ . در گوشی هواوی خود به Settings> Battery> Disable Power Saving Mode یا Ultra Power Saving Mode بروید.

۲ .اطمینان حاصل کنید که سطح باتری شما بیش از ۲۰ درصد است.

راه حل رفع مشکل هنگ کردن گوشی هواوی

اما بعد از آنکه با علت و عوامل ایجاد هنگ در گوشی هواوی آشنا گشتیم؛ در این قسمت می خواهیم برای کاربران این نوع گوشی ها به ارائه برخی از راهکارها و راه حال ها بپردازیم تا با استفاده از این راهکارها بتوانید اقدامات لازم را بعد از هنگ کردن گوشی هواوی خود به اجراء در آورید. پس در ابتدای امر توصیه می شود با توجه به عوامل مختلفی که به وجود آورنده هنگ در گوشی هواوی شما می شدند، نهایت احتیاط را صورت داده و با رعایت نمودن نکات لازم تا حد بسیار زیادی گوشی خود را بیمه نموده اید تا با مشکل هنگ کردن گوشی هواوی مواجهه نگردید. اما به فرض مثال که به هر دلیلی از جمله علل و عوامل ذکر شده گوشی موبایل شما هنگ نمود، باز هم جای هیچ گونه نگرانی و اضطرابی وجود ندارد؛ بلکه با توجه به راهکارهایی که در زیر می آید، می توانید نسبت به برطرف نمودن هنگ در گوشی موبایل خود اقدام کنید و به اصطلاح هنگ آن را رفع نماید.

از کار افتادن دوربین گوشی

از جمله معضلاتی که کاربران با آن روبرو هستند، مشکلات و هنگ کردن دوربین موبایل هواوی است. معمولاً این مشکل به دلیل برهم خوردن تنظیمات اندورید رخ می دهد. به همین خاطر برای رفع آن وارد تنظیمات دوربین شوید. سپس این مسیر را طی کنید، Application Manager> All> House. همچنین می توانید حافظه جانبی و داده ها اضافی را پاک کنید. سپس دستگاه را ریبوت و مجدد روشن کنید.

 سیستم خود را به روز کنید

۱ .به Settings > System & Update > Software Update > بروید و سپس Check for Updates ضربه بزنید

اطمینان حاصل کنید که باتری شما ۳۰ درصد یا بیشتر باشد تلفن شما فضای ذخیره سازی کافی دارد و شما به Wifi متصل هستید.

به روز رسانی نرم افزار گوشی هواوی برای جلوگیری از هنگ کردن

بنابراین به طور کلی برای جلوگیری به عمل آوردن از هنگ کردن گوشی هواوی خود تا حد امکان می بایست تمامی این راهکارها و نکات ایمنی را رعایت نمود و با احتیاط بیشتری نسبت به گوشی هوشمند خود رفتار نمود تا در نهایت با سهل انگاری یا استفاده نابجا و عدم اطلاعات کافی نسبت به گوشی خود سبب هنگ کردن گوشی هواوی خود نشوید.

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی