نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

نمایندگی تعمیرات msi

آموزش تعمیرات انواع سیستم های msi

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی و تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

نوارهای افقی سیاه در دستگاه کپی ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد گردند. در فرآیند چاپ دستگاه های کپی قطعات مختلفی نقش دارند. کارتریج، درام، بلید، غلطک ها برخی از این قطعات هستند. بروز مشکل در هریک از این اجزای ذکر شده، می تواند باعث خط افتادن کاغذهای چاپی دستگاه کپی شود. در این میان، اختلال در کارتریج از بروز خرابی در باقی موارد رایج تر می باشد.

بررسی دلایل خط انداختن دستگاه کپی

کارتریج تونر، عضو بسیار حساس دستگاه کپی بوده وامکان دارد نصب نادرست آن مشکلات زیادی در پی داشته باشد که ظاهر شدن خطوط اضافی روی صفحه یکی از آن ها است. متخصصین تعمیر دستگاه کپی در این حالت به نصب مجدد کارتریج اقدام می نمایند. اما در صورت آسیب جدی، تعویض کارتریج پرینتر راه گشا می باشد. توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل در دستگاه کپی با نمایندگی مجاز کپی تماس گرفته و از تعمیرات تخصصی این مرکز بهره مند شوید.

وجود خط در برگه ها

همان طور که گفته شد ابتدا باید دستگاه عیب یابی شود تا دلیل دقیق خط انداختن فتوکپی مشخص شود. در این مرحله باید دید که چه بخشی از دستگاه موجب شده تا این خطوط اضافه روی برگه های چاپ شده نمایان شوند. خود برگه های کپی اولین چیزی است که باید از کیفیت آن ها مطمئن شد تا هیچ گونه خط و آلودگی روی آن ها نباشد.

همچنین خود برگه اصلی نیز ممکن است دارای خطوطی باشد که به دنبال آن روی نسخه کپی آن نیز ظاهر شده است. اگر روی برگه ها هر گونه سنجاق یا گیره ای وجود داشته باشد یا این که برگه ها دارای هر گونه چین و چروکی باشند، این موارد نیز می تواند روی کیفیت چاپ اثر گذاشته و روی آن خط بیاندازد. در نتیجه باید حتما از برگه های با کیفیت و سالم استفاده کرد و مطمئن شد که هیچ چیزی روی آن ها وجود نداشته باشد. زمانی که برگه ها مشکلی نداشته باشند، در ادامه باید به بررسی خود دستگاه کپی پرداخت.

دلایل پیدایش نوارهای افقی سیاه در دستگاه کپی

همان طور که گفته شد، پیدایش نوارهای افقی سیاه در دستگاه کپی دارای دلایل متعددی است. اگر از طریق اسکنر اقدام به کپی گرفتن کرده اید، احتمال دارد وجود خطی در شیشه اسکنر مورد نظر، باعث شکل گیری نوارهای افقی سیاه رنگ شده باشد. اما اگر مشکل از این بخش نشأت نگرفته باشد، باید ریشه مشکل را در درام، کارتریج یا غلطک جستجو کرد. پس از بررسی سلامت کارتریج، نحوه ی فعالیت درام سیستم حائز اهمیت است.

درام نقش مهمی در کیفیت چاپ دارد. وجود هر گونه خط و خش کوچک بر روی درام یا غلطک مربوطه ی آن می تواند به کاغذ منتقل شود و از کیفیت چاپ اسناد بکاهد. به طور کلی خرابی کارتریج و درام دستگاه های کپی، عوامل اصلی شکل گیری چاپ های بی کیفیت می باشند. البته همواره مشکل از سخت افزار دستگاه نیست. گاهی اوقات سندی که برای کپی آماده شده است، دارای مورد اضافی خاصی چون سنجاق و منگنه است که باعث ظهور خطوط نامرتب در چاپ می شود.

آلودگی شیشه دستگاه کپی شارپ

زمانی که اطمینان حاصل شد که مشکل از کاغذ ها نیست، باید برای تشخیص دلیل خط انداختن دستگاه کپی، خود دستگاه را بررسی کرد. شیشه دستگاه کپی اولین موردی است که باید بررسی شود. اگر شیشه دچار آلودگی یا هر گونه کثیفی باشد، همین امر می تواند موجب خط افتادن روی برگه چاپ شده شود.

این شیشه به دلیل ارتباط مستقیمی که با برگه ها دارد، می تواند آلودگی و کثیفی را به برگه ها انتقال داده و موجب خط انداختن دستگاه کپی مورد نظر شود. اگر این شیشه کثیف بود، با تمیز کردن آن می توان مشکل را برطرف کرد. وجود تونر یا جوهر اضافی روی این شیشه نیز می تواند موجب خط انداختن فتوکپی روی برگه ها شود.

نمایندگی تعمیرات کپی

نمایندگی کپی تعمیر تخصصی انواع ماشین های اداری از جمله دستگاه های کپی را به عهده دارد. با توجه به افزایش رو افزون کاربران ماشین های اداری، نیاز به تعمیرات این دستگاه ها بیش از پیش احساس می شود. هدف نمایندگی کپی، تعمیرو فروش و آموزش تعمیرات  تمامی این محصولات در محیطی مطمئن وآرام است. مدیریت نمایندگی کپی، جهت نیل به این مقصود کادر فنی و کادرفروش خود را از بین برترین متخصصین این حوزه انتخاب نموده است.

 نمایندگی کپی سال هاست در صدر انتخاب کاربران قرار دارد. احترام به حقوق مشتریان و حرکت در جهت خواسته های آنان، پاسخگویی به سوالات ارباب رجوع، ارائه راهنمایی های لازم به مشتریان، بهره گیری از کادری مجرب و متعهد، عیب یابی صحیح و سرعت و دقت در تعمیرات برخی از مشخصه های اصلی نمایندگی تعمیرات کپی می باشد که این مرکز را به عنوان یک مرجع محبوب در تعمیر و فروش و آموزش تعمیرات  ماتشین های اداری مطرح نموده است. خدمات تعمیرات کپی در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می گردد. که در این قسمت به ذکر نام این واحدها بسنده می کنیم. کاربران در صورت تمایل می توانند خدمات ما را در واحد مورد نظر مطالعه نمایند.

  • ۰۰/۱۲/۱۵
  • پوراندخت خدابخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی